Witam Was na moim blogu
- niegdyś - story-the-wanted.blogspot.com !
W archiwum znajdziecie opowiadanie o The Wanted (rozdziały 1-59).
Zapraszam do czytania i komentowania!
Claudia Xyz

środa, 27 listopada 2013

Kilka słów na zakończenie i ... początek (statystyki)

Statystyki na tę chwilę
Pierwszy wpis ukazał się na blogu 17 listopada 2012r. Od tego czasu z różną częstotliwością dodawałam kolejne wpisy, których łącznie powstało 64 z czego tylko 5 to wpisy organizacyjne.

Otrzymałam aż 21 różnych nagród za działalność, prowadzenie i moją pracę na blogu! To niesamowite!

Pod każdym rozdziałem widnieją komentarze od Was – najważniejszych osób dla tego miejsca, bo bez Was to całe przedsięwzięcie upadłoby już po pierwszy miesiącu. Szczerze powiedziawszy dużo Was tutaj było i wciąż jest.

Szczególne podziękowania dla wszystkich Członków, których uzbierało się aż 37! Bardzo dziękuję, że zechcieliście obserwować moje poczynania.

Przejdźmy więc do konkretów:

opublikowane komentarze – 543

najwięcej osób przeczytało 1 post – 571
oraz 9 post – 450

łączna liczba wyświetleń – 18 520 (bez moich wejść)
w tym z:

Polska – 16 334
Rosja – 337
Stany Zjednoczone – 315
Niemcy – 147
Ukraina – 99
Wielka Brytania – 86
Francja – 57
Szwecja – 11
Irlandia – 8
Liban – 8

Ponad 38% z Was zaglądało tutaj z przeglądarki Chrome, a 27 % z Firefox.
Natomiast najpopularniejszym systemem operacyjnym okazał się Windows – 72%, a Android to 21 %.


Kochani, bardzo dziękuję Wam za tak wiele, oglądalność, komentarze i opinie, które bardzo często dawały mi dużo do myślenia. Ta przygoda już się zakończyła, ale jak już wcześniej pisałam, lada dzień pojawi się pierwszy rozdział nowego opowiadania. Już wiem, że nie będzie tam chłopaków z TW, ale mam nadzieję, że nowe postacie się Wam spodobają.
Jak możecie zauważyć, wygląd bloga też się zmienił i za nie długi czas zmieni się adres bloga, więc nie panikujcie, gdy wyświetli się informacja o usunięciu bloga, nowy adres znajdziecie tuż pod tytułem bloga na niebieskim kolorze (będziecie mogli mnie znaleźć po wpisaniu mojego nicku w wyszukiwarce).
Do zobaczenia pod nowym rozdziałem!
Zachęcam Was do przeczytania ostatniego rozdziału i powrócenia do tych, które najbardziej Wam się spodobały!

Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz