Witam Was na moim blogu
- niegdyś - story-the-wanted.blogspot.com !
W archiwum znajdziecie opowiadanie o The Wanted (rozdziały 1-59).
Zapraszam do czytania i komentowania!
Claudia Xyz

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Chwila przerwy...

Chwila przerwy od opowiadania, ponieważ zostałam nominowana przez: Natka Szulc. Dziękuję Ci Kochana. Od razu zastrzegam, że nie będę nikogo nominowała, z prostej przyczyny: jestem zbyt leniwa ;-)
Oto pytania i odpowiedzi.


  1. Czym zainspirowali cię The Wanted?
    Szczerze powiedziawszy o TW słyszałam już dawno, ale zbytnio nie wzbudzili mojego zainteresowania, chociaż ich utwory wpadły mi w ucho. Bardzo dawno temu pisałam opowiadania o innych zespołach, ale zaprzestałam. Teraz, moja „artystyczna „ dusza domagała się uwolnienia i padło na TW, ponieważ według mnie są oni prawdziwi w tym co robią. Widać u nich pasję i zaangażowanie. Zdecydowanie lepiej mogę ich sobie wyobrazić w codziennych sytuacjach niż na przykład Madonnę idącą po bułki do sklepu. Chłopcy mają charyzmę i tworzą zgraną paczkę, chociaż byli wybierani poprzez casting.
  1. Ile masz lat?
    Stary ze mnie koń, 16 lat rocznikowo... proszę mnie nie wygwizdywać ;p
  1. Masz, rodzeństwo? (imię, wiek)
    Oczywiście! Ksawery, 3 latka (rocznikowo).
  1. Jakiej muzyki słuchasz?
    Nie skłamię mówiąc, że większość rodzai muzyki jest mi znana. Słucham od klasyku do ciężkich brzmień metalu (oczywiście to zależy od nastroju itp.). Uwielbiam Eminem'a, Menchester, Garou, Daniel Powter, Hilltop Hoods, Marlon Roudette, 2Pac ...
  1. Komp vs. Telewizor?
    Oczywiście że komp! Mogę znaleźć te same informacje co w telewizji i dodatkowo FB, pisanie ze znajomymi itp.
  1. Jaki masz kolor oczu?
    Skomplikowane. Zielono-niebieskie.
  1. Jeśli spotkałabyś The Wanted, jak byś zareagowała?
    Hm myślę, że najpierw (z racji, że zawsze mam przy sobie aparat) zrobiłabym im mnóstwo fotek! Potem podeszłabym (rzuciła się na szyję i krzyknęła BIERZCIE MNIE!) i kulturalnie poprosiła o autograf i cyknęłabym sobie kilka fotek. Potem na kartce wcisnęłabym im swój nr tel. ;p
  1. Twój ulubiony hit miesiąca?
    One Day jeah!

  2. Czy masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to co i jak się wabi?Zwierzątko – patrz punkt 3 ;)
  1. Kim chciałabyś być w przyszłości?
    Tu Was zanudzę... albo ekonomistką, bankowcem, PR-owcem lub specem od sprzedaży reklamy (nowe media).
  1. Jeśli byłabyś piosenkarką, nagrałabyś piosenkę z The Wanted?
    Tak, nagralibyśmy piosenkę, która zdobyłaby 1. miejsce we wszystkich światowych rankingach oraz nakręcilibyśmy teledysk, który puszczaliby tylko po 22, tuż przed filmem „Różowa Landrynka” ;p
Przy okazji chciałabym Wam podziękować za oglądalność, dla mnie to nie jakieś tam "cyferki" tylko prawdziwi czytelnicy, którzy tutaj zaglądają i zagłębiają się w ten tekst. Najbardziej cieszą mnie takie osoby, które pozostawiają po sobie komentarz, nie musi to być zaraz notka na pół strony, wystarczy tylko jedno słowo, czy to było dobre czy też nie.
Dlatego z miejsca Was zachęcam do komentowania i z góry dziękuję wszystkim, którzy pozostawili jakiś wpis, ale także tym, którzy tylko czytają. Może to właśnie takie leniuszki jak ja? 

Postanowiłam dodawać rozdziały 2 razy w tyg. Prawdopodobnie środa i piątek/sobota, tak, by każdy bez pośpiechu mógł zajrzeć, przeczytać i być na bieżąco. No 2 razy w tyg. na internet chyba każdy wchodzi ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz