Witam Was na moim blogu
- niegdyś - story-the-wanted.blogspot.com !
W archiwum znajdziecie opowiadanie o The Wanted (rozdziały 1-59).
Zapraszam do czytania i komentowania!
Claudia Xyz

niedziela, 6 stycznia 2013

Najnudniejszy wpis ze wszystkich (LA)


Z góry przepraszam za to jak ta notka wygląda, nie mogę dojść z nią do ładu! 
Najnudniejszy dlatego, że jest o mnie ;p Bardzo dziękuję wszystkim za nominacje, w sumie było ich wszystkich aż 8. Starałam się w miarę jako tako na nie odpowiedzieć, oczywiście zgodnie z prawdą. Niektóre pytania i odpowiedzi się powtarzają.
 Ze względu na wyznawaną przeze mnie politykę iż nikogo nie będę nominowała - nie nominuję. Nie dlatego, że nikt z Was na to nie zasługuje, po prostu nie (chodzi tu w szczególności o lenistwo, dobrze, że odpowiedziałam na te wszystkie pytania). ;)
Mam nadzieję, że to wszystkie nominacje i żadnej nie pominęłam, jeżeli tak to proszę mi sie przypomnieć. 


Nominacja od: вℓєѕѕ †

Pytania :

1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
Na obecną chwilę jaram się piosenką z Hobbit'a „Misty Mountains Cold”.

2. Na kim się wzorujesz ? Jeśli tak, dlaczego ?
Hm, nie mam jakiegoś idola, z którego brałabym przykład. Niektórzy ludzie po prostu dają mi do zrozumienia jak należy postępować w życiu, co stawiać na pierwszym miejscu, a co na ostatnim. To ludzie mi bliscy, ale i tacy bardzo odlegli.

3. Jaki jest twój najlepszy talent ?
Talent? Nie posiadam. Nie umiem ani śpiewać, ani tańczyć, ani grać. Pisanie, ktoś mógłby powiedzieć. Nie. Nie jestem zbyt dobra, by nazwać to talentem.

4. Jak brzmi twoje motto ?
Motto? Mam wiele takich, które mnie … napędzają: Carpe Diem, to chyba najbardziej wymowne.

5. Jakim krokiem tanecznym zaimponowałabyś chłopakowi ? :D
Chyba makarena mi najlepiej wychodzi.

6. Jesteś od czegoś uzależniona ?
Chyba nie, ale może trochę od komputera...

7. Czym się interesujesz?
Hmm, interesujesz, jak ja nie lubię tego słowa. Po prostu mam manię na kilka rzeczy: fotografia, Berlin i Sydney. Hah, wiem, wiem, głupie, ale co tam.

8. Kim chcesz być w przyszłości ?
Nudną ekonomistką, bankowcem lub organizatorką imprez masowych i prywatnych.

9. Ulubiona potrawa ?
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym, dam się za to pokroić ;p

10. Czego najbardziej nie znosisz ?
3 sprawdzianów w ciągu tygodnia i zapowiedzianych kartkówek w tym samym czasie.

Kolejna nominacja od: Invincible.

Pytania:
1. Ulubiony wykonawca?
Wielu takich mam: Lil Wayne, Eminem … 

2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Piszę to opo, robię zdjęcia, fb, chodzę na spacery i takie tam nudy. 

3. Twoje zainteresowania?
Robienie zdjęć, szperanie ciekawostek o Wielkiej Brytanii, Niemczech i Australii.

4.Ulubione miasto / kraj?
Dwa: Berlin i Sydney, również, ale nieco mniej Londyn.

5. Co zawsze nosisz ze sobą?
Standardowe wyposażenie człowieka XXI wieku: telefon, portfel, karta bankomatowa, bilet miesięczny, słuchawki. 

6. Ulubiona potrawa?
Kurczak w sosie słodko-kwaśnym.

7. Ulubiona pora roku?
Wiosna i jesień. 

8. Gdybyś mogła mieć jedną super moc, to jaka to by była?
Niewidzialność, zawsze sobie to wyobrażam. Stwierdzam, ze latanie to głupota, a z niewidzialnością... mmm...

9. Ulubiony zwierzak?
Chyba rybki, one mnie jedynie nie denerwują ;p

10. Ulubiony kolor?
Ogólnie nie mam, ale większość rzeczy mam niebieskich... haha

Następna nominacja od: take_me_home /kiss_me_im_legal
  1. Jaka na pewno NIE jesteś ?
    Trudno tak mówić o sobie, ale myślę, że na pewno nie jestem wysportowana ;p jedyne co mi przyszło do głowy. 

    2 . Czym sugerujesz się , pisząc rozdział ?
    Sama nie wiem, to wszystko rodzi się gdzieś w mojej głowie, nie czerpię inspiracji z jakiś filmów, książek itp. po prostu, czasem myślę intensywnie, a czasem samo mi wpada coś do głowy. 

    3 . Co robisz , przed pisaniem posta ?
    Najczęściej zapuszczam jakiś fajny kawałek, który potem jak w transie słucham w kółko, dopóki nie skończę pisać, wiem - dziwna jestem. 

    4. Czy twój humor , nastrój , jest widoczny w rozdziale , czy też staracie się utrzymywać emocje bohatera ?
    Hmm u mnie jest raczej odwrotnie. Gdy w opo piszę o czymś smutnym, niemal zalewam się łzami to potem sama chodzę z lekka przybita, ale ogólnie oddzielam opo od całej reszty. 

    5. Twoje największe marzenie , dotyczące swojego bloga ?
    Mieć około 20 -30 komentarzy pod każdym rozdziałem. 

    6. Co Cię skłoniło do tego , aby pisać bloga ?
    Kiedyś pisałam takie opo tylko o US5 i Lexington Bridge (hahaha), ale z tym skończyłam, bo to była jakaś paranoja. Potem długo, długo nic, aż w końcu w mojej głowie pojawiało się wiele pomysłów, jestem taką marzycielką. Ja nawet wyobrażam sobie różne sytuacje, jadąc podmiejskim do szkoły haha. No i w końcu zdecydowałam się, że uwolnię gdzieś swoją … wybujałą fantazję i oto jestem. 

    7. Skąd wziął się pomysł , na fabułę twojego bloga ?
    To przyszło jakoś samo. Jak już wcześniej pisałam, to wpada mi do głowy. Nie było to na zasadzie: hm założę takiego bloga, ale zaraz... jak to zacząć? U mnie było: mam pomysł, że będzie taka dziewczyna i stanie się to i to, i dlatego założę takiego bloga. 

    8. Ulubiony kolor i dlaczego ?
    Trudno mi powiedzieć. Niebieski? Może dlatego, że to kojarzy się z niebem, a ja często mam głowę gdzieś poza rzeczywistością...

    9. Na kim możesz zawsze polegać ?

    Nie mam kogoś takiego. Teraz jestem w nowej szkole, w nowym mieście, od nowa zawieram znajomości, a stare kontakty... po prostu są. 


    10. Jest taka osoba , za którą tęsknisz , bo nie macie okazji się spotkać ? Kto ?

    Tak, to mój bardzo, bardzo bliski przyjaciel. Niestety mieszka ponad 3 tys. km od Polski i spotykanie się to ciężka sprawa. 

    11. Czego teraz najbardziej oczekujesz ?

    Hah, że zdam.

Oraz druga nominacja od take_me_home /kiss_me_im_legal


1.Jak masz na imię ?

Klaudia

2. Boisz się czegoś ?

Czy ja wiem... dobrych horror'ów.

3. Kto jest twoim autorytetem ?

Autorytet to za dużo powiedziane, to raczej ludzie, którzy przez swoje postępowanie dają mi do zrozumienia jak mam sama czynić w życiu, a czego unikać. To w szczególności moi bliscy.

4. Twoje największe marzenie ?

Zdać przyzwoicie maturę, wyjechać do Londynu, znaleźć dobrze płatną pracę, tam podjąć studia i zamieszkać w stolicy na stałe.

5. Gdzie planujesz wyjechać w przyszłości ?

Londyn, ewentualnie Sydney.

6.Brakuje Ci kogoś ?

Mojego … bliskiego przyjaciela.

7. Kogo chciałabyś spotkać ?

Sama nie wiem, jest wiele ludzi, z którymi chciałabym stanąć twarzą w twarz. Może... Obama, Chanel, Dior...

8. Kto jest twoim idolem/ką ? Za co go/ją lubisz ?

Idolem? Hmm, nie wzoruję się na czyimś zachowaniu czy poglądach. Wyłącznie podziwiam wielu ludzi, którzy swoją ciężką pracą osiągnęli wiele w swoim życiu. Między innymi takimi osobami są:Marsall Bruce Mathers III, Anthony Hopkins.

9. Masz swoje ustronne miejsce , w którym odrywasz się od rzeczywistości ? Jakie ?

Nie posiadam, nie mam na to czasu. Dla mnie to biurko, słuchawki w uszach i nie zawracanie mi gitary przez kilka godzin. ;p

10 . Masz rodzeństwo ?

Tak.

11. Żałujesz czegoś ?

Wielu rzeczy, decyzji, czynów, słów.

  1. Co sądzisz o naszym blogu.?
    Myślę, że jest kawałkiem dobrej roboty ;)

    2. Co Cię inspiruje do pisania bloga.?

    Życie... chyba nic szczególnego.

    3. Co Cię nakłoniło do założenia bloga.?

    Musiałam gdzieś uwolnić swoją wyobraźnię.

    4. Kiedy założyłaś bloga.?

    Nie pamiętam, chyba okolica listopada...

    5.  Ulubiony kraj.?

    Niemcy, Australia i Wielka Brytania.

    6. Ulubiony kolor.?

    Niebieski ?

    7. Hobby.

    Fotografia, pisanie, podróże. 

    8. Ulubiony zespół i kogo najbardziej lubisz z tego zespołu.?

    Jako zespół to chyba na ten moment TW no oczywiście... wszystkich lubię!

    9. Opis wymarzonego chłopaka.

    Musi mieć jakieś 175cm, z poczuciem humoru, wygadany, szalony i spokojny... 

    10. Wiek.

    17 rocznikowo

    11. Ulubione imiona.

    Ksawery, Kajtek, Nikola

I nominacja od: Martyna

1.Jak masz na imię?
Klaudia

2.Ile masz lat?
17 rocznikowo

3.Którego z członka One Direction/The Wanted byś poślubiła?
Z TW to chyba... Toma.

4.Twoje największe marzenie?
Mieć pracę, z której będę mogła się utrzymać na wyższym poziomie. 

5.Twój ulubiony film?
Biały oleander, Jestem Bogiem. 

6.Ile masz lat?
17 rocznikowo

7.Kiedy założyłaś bloga?
Koło listopada.

8.Ulubione męskie imię?
Kajtek, Ksawery

9.Gdzie chciałabyś zamieszkać?
Sydney/ Berlin/ Londyn

10.Jaki masz kolor oczu?
Zielono - niebieski

11.Co sądzisz o moim blogu?
Mrau ;p genialny! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz